Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG
Pro náročné a perspektivní lidi realizujeme luxusní a udržitelná sanitární řešení.
100 procent „Made in Germany“
DATA A FAKTA
KALDEWEI je německý rodinný podnik, který již více než 100 let a dnes již ve čtvrté generaci vytváří koupelnová řešení, ve kterých se moderní luxus snoubí s udržitelným myšlením, hospodařením a jednáním. Podnik označuje toto globální strategické směřování pojmem „Luxstainability®“.
Portfolio KALDEWEI zahrnuje koupací vany, extra ploché sprchové vaničky a umyvadla z ušlechtilé smaltované oceli. Tento materiál je výjimečný svým kvalitním povrchem, elegantním designem, velmi dlouhou životností a 100% recyklovatelností.
KALDEWEI v roce 2021 jako první výrobce sanitárního vybavení podepsal iniciativu „Science Based Targets“ a vydal se cestou klimaticky neutrální výroby. S novou limitovanou edicí KALDEWEI nature protect z oceli se sníženou bilancí CO2 je KALDEWEI tomuto cíli opět o velký krok blíž. Užitek z toho mají i partneři ve stavebnictví, protože s koupelnovými řešeními KALDEWEI nature protect mají stavební projekty mnohem nižší uhlíkovou stopu.
KALDEWEI také již několik let podporuje program WWF na ochranu moří, který se zasazuje o snížení znečištění oceánů plastovým odpadem. Z odpovědnosti vůči životnímu prostředí a dalším generacím.
Jako jeden z předních mezinárodních výrobců hodnotných extra plochých sprchových vaniček, koupacích van a umyvadel ze smaltované oceli, je KALDEWEI zastoupen ve více než 80 zemích světa, z toho s dvanácti dceřinými společnostmi – v Číně, Anglii, Francii, Itálii, Rakousku, Polsku, Rusku, Švýcarsku, Španělsku, Jihovýchodní Asii, Česku a USA.
Tvůrci projektů i soukromí stavebníci po celém světě oceňují nespočetné výhody znamenitého materiálu smaltovaná ocel KALDEWEI a výrobky z něj již umístili do mnoha prvotřídních hotelů. Při tom podnik sází v rámci celého výrobního řetězce – počínaje výrobou smaltu, přes tvarování oceli a konče zušlechtění smaltem KALDEWEI – výhradně na výrobu ve svém sídle v německém Ahlenu. Z Ahlenu exportuje špičkový výrobce svá vysoce kvalitní řešení pro koupelny „Made in Germany“ do celého světa.
Skutečnost, že udržitelnost je pro společnost KALDEWEI ústředním tématem, podtrhuje nejen boj proti plastům v koupelně a partnerství s organizací na ochranu životního prostředí WWF. KALDEWEI byla první společností v sanitárním průmyslu, která v roce 2021 podepsala iniciativu Science Based Targets (SBTi). Připojujeme se tak k iniciativě, jejímž cílem je dosáhnout cílů Pařížské dohody o ochraně klimatu definováním konkrétních opatření.
Ocel a sklo – dva veskrze původní, přírodní materiály, které se osvědčují již po staletí, a z nichž každý je obdařen zcela jedinečnými materiálovými vlastnostmi. Ocel se vyznačuje svou pevností, vysokou zatížitelností, robustností a tvarovatelností. Sklo je naproti tomu velmi odolné vůči chemickému a tepelnému zatížení a nabízí skvělý vzhled. Robustní ocel a odolné sklo vstupují ve smaltované oceli KALDEWEI v nerozlučitelný svazek, kde přednosti obou materiálů přechází v dokonalou symbiózu. KALDEWEI je jediným výrobcem koupelnového vybavení, který vyvinul svou vlastní recepturu na smaltování, a který smalt vyrábí ve vlastních tavicích pecích.
Se svými 150 vyznamenáními (mimo jiné Red Dot Design Award, Green Good Design Award, Interior Innovation Award) je KALDEWEI jedním z nejoceňovanějších výrobců koupelnového vybavení na světě. Kromě vývoje designu ve vlastním designovém centru sází KALDEWEI vědomě na spolupráci s renomovanými návrhářskými studii, jako např. Sottsass Associati, Phoenix Design, Arik Levy, Anke Salomon a Studio Aisslinger.
Úspěšný vývoj podniku je neoddělitelně spojen se značkou KALDEWEI. Firma KALDEWEI od počátku poznala hodnotu striktní orientace na zákazníky, důsledného vedení značky a nezaměnitelné komunikace, a kontinuálně je po desetiletí uplatňovala v praxi. Díky integrované strategii dnes značka KALDEWEI spočívá na pevných pilířích, má jednoznačnou pozici i diferencovanost na trhu, a díky systematickému budování se stala profitující špičkovou značkou.
Značka KALDEWEI utváří měřítka, pokud jde o jedinečnost a účinnost komunikace, i co se týče prodeje se zaměřením na zákazníka. Také v oblasti digitálních technologií se KALDEWEI vydává novými cestami a sází na moderní možnosti mobilní a digitální komunikace. Jako „značka století“ patří KALDEWEI do okruhu nejsilnějších značek Německa a lze ji také najít mezi Top 50 německými luxusními značkami.