(CZ)
Tisk
Aktuálně
Detail
KALDEWEI na ISH 2015: největší ofenzíva výrobků všech dob

KALDEWEI na ISH 2015: největší ofenzíva výrobků všech dob

Ahlen, březen 2015. – V rámci veletrhu ISH 2015 ve Frankfurtu píše Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG výrazné vykřičníky na veletržním stánku, který je se svými 750 čtverečními metry pro KALDEWEI největším v historii. Výrobce prezentuje odbornému publiku zcela nový segment výrobků: portfolio od nynějška korunují umyvadla ze smaltované oceli KALDEWEI . Novou designovou ofenzívu si na svůj účet připisují Arik Levy a Anke Salomon a inovacemi, které určují směr, KALDEWEI znovu podtrhuje svou roli experta na sprchy v úrovni podlahy.

KALDEWEI je celosvětovým partnerem pro nejkvalitnější řešení koupelen z hodnotné smaltované oceli KALDEWEI a tuto podnikatelskou vizi poprvé manifestuje v novém, reklamní agenturou Kolle Rebbe vedeném vstupu značky na trh. Centrální prvek – kaligrafický tah štětcem – vychází z japonské kultury zjednodušení. Tah štětcem je symbolem okamžiku inspirace a kreativity, který vychází z architektonického, prostorového a produktového designu. Je základním motivem zprostředkovávajícím komunikaci značky a vede návštěvníky ISH tematickým světem KALDEWEI. Současně mohou návštěvníci ISH názorně zažít inscenaci člověk a výrobek.

Veletržní stánek: inspirován zářivou energií světla

Nejenom velikost veletržního stánku KALDEWEI, který je letos největší v podnikové historii, je to, co upoutá, ale také zcela nevšední architektura, která se obešla bez pravých úhlů. Inspirovány zářivou energií světla pronikají jednotlivé paprsky prostorem značky a vytvářejí trojdimenzionální hrany, ve kterých jsou prezentována různá témata. Vzniká hra perspektiv a proporcí, při které může návštěvník pozorovat novinky firmy KALDEWEI z nezvyklých úhlů a současně je všemi smysly prožívat. „Slyšet, vidět, cítit – na ISH 2015 je fascinace značkou hmatatelnější než kdy jindy a mnohodimenzionálně zprostředkovává požadavky na koupelnu budoucnosti. Koncepce veletržního stánku následuje jasně definované ústřední body, které se návštěvníkům intuitivně otevírají,“ vysvětluje Arndt Papenfuß, vedoucí oddělení marketingu u KALDEWEI. Ztvárnění veletržního stánku se i tentokrát ujala několikrát oceněná agentura Schmidhuber z Mnichova.

Přehlídka výrobků: designová ofenzíva a inovační novinky

KALDEWEI na ISH 2015 poprvé prezentuje umyvadla ze smaltované oceli KALDEWEI. Díky zahrnutí tohoto segmentu do nabídky lze nyní koupelny vybavit v jednotném materiálu, harmonickém tvarovém pojetí a barevně sladěném provedení – od extra ploché sprchové vaničky přes koupací vanu až po umyvadlo. Pokud jde o ztvárnění produktových novinek, vsadil KALDEWEI na dva vysoce ceněné designéry. Mezinárodní hvězdný designér Arik Levy navrhl pro KALDEWEI svou první kolekci koupelnového vybavení. Již vícekrát vyznamenaný designér ve svých kreacích umně spojuje přísnou geometrii s hravými tvary a dosahuje tak dokonalé harmonie. Ve své branži ostřílená designérka Anke Salomon vytvořila pro KALDEWEI nové koupací vany a řady umyvadel, jež definují mimořádně měkké, přirozené tvary.

Světová novinka: Skin Touch
Skutečnou senzaci v kultuře koupání zažijí návštěvníci s novým systémem KALDEWEI Skin Touch. Jako první výrobce na světě nabízí KALDEWEI pro své vany z hodnotné smaltované oceli systém, díky kterému se koupel mění v jedinečný relaxační zážitek s kosmetickými účinky na pokožku. Světová novinka Skin Touch pro koupací vany ze smaltované oceli má revitalizující účinky a slibuje znatelně hladší, sametově jemnou pokožku.

Nejlepší partner pro koupelny
Jednoduché, ploché, flexibilní: Na ISH 2015 KALDEWEI opět ukazuje svým návštěvníkům všestranná, jednoduchá a variabilní řešení pro koupelny – kromě jiného až 35 nových rozměrů smaltované extra ploché sprchové vaničky Scona. K tomu KALDEWEI poprvé představuje novou, ultra plochou odtokovou soupravu KA 90, díky níž lze realizovat sprchy v úrovni podlahy s montážní výškou pouhých 60 milimetrů. S deseti produktovými řadami, 57 různými rozměry a více než 50 000 variantami je dnes KALDEWEI expertem na sprchy v úrovni podlahy a znovu podtrhuje svou roli světového partnera pro realizaci nejkvalitnějších řešení koupelen z hodnotné smaltované oceli KALDEWEI.

Zdroj: Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG. Žádáme o zaslání kopie výtisku.

1 KALDEWEI PR KALDEWEI ISH 2015 CZ
doc  |  2 MB
1 KALDEWEI PR KALDEWEI ISH 2015
zip  |  10 MB
DIN A4
4 MB

KALDEWEI na ISH 2015 poprvé prezentuje umyvadla ze smaltované oceli jako důslednou inovaci portfolia výrobků. Díky zavedení tohoto segmentu lze nyní koupelny vybavit v jednotném materiálu KALDEWEI, harmonickém tvarovém pojetí a barevně sladěném provedení.

Source: © KALDEWEI  |  1_3_KAL_Puro.jpg

< DIN A4
2 MB

Ve spolupráci s hvězdným designérem Arikem Levym vznikla kolekce složená z koupací vany Meisterstück Emerso a umyvadla Meisterstück Emerso. Volně stojící plně smaltovaná vana má mírně se zvedající okraj, který nechává pohled zdánlivě donekonečna putovat jako na hedvábné stuze stočené do sebe. S vanou sladěné umyvadlo vytváří inverzí protějšek s okrajem nořícím se dovnitř do základního tvaru.

Source: © KALDEWEI  |  1_1_KAL_Meisterstuecke_Emerso.jpg

< DIN A4
2 MB

Volně stojící koupací vana Meisterstück Incava od designérky Anke Salomon se vyznačuje obzvláště úzkým okrajem a jedinečnými kónickými konturami smaltovaného panelu. Kontrast mezi měkce tvarovaným vnitřním prostorem a geometrickým vnějším vzhledem dává vzniknout nové formě elegance díky jemnému napětí mezi přímočarým a mírně zakřiveným vedením linií.

Source: © KALDEWEI  |  1_2_KAL_Meisterstueck_Incava.jpg

DIN A4
3 MB

Centrálním prvkem nového vstupu značky na trh, vytvořeného reklamní agenturou Kolle Rebbe, je kaligrafický tah štětcem. Je základním motivem zprostředkovávajícím celou komunikaci značky, a vedle názorné inscenace člověka a výrobku je charakteristický také pro nové náměty kampaně.

Source: © KALDEWEI  |  1_4_KAL_Campaign.jpg