(CZ)
Tisk
Aktuálně
Detail
Studie KALDEWEI o hotelích: Návod na to, jak zvýšit rentabilitu hotelů

Studie KALDEWEI o hotelích: Návod na to, jak zvýšit rentabilitu hotelů

KALDEWEI, Ahlen, prosinec 2019. – Jestliže jsou provozovatelé hotelů a investoři dlouhodobě spokojeni s prostorovým uspořádáním a realizovanými nápady, existují vysoké šance, že bude vaše práce doporučena i pro další projekty. Reprezentativní průzkum institutu Forsa uskutečněný v pověření firmy KALDEWEI ukazuje, které investice při stavbě nových hotelů i rekonstrukci starých objektů mají skutečný vliv na rentabilitu a přinášejí zákazníkovi největší užitek. Výsledek číslo jedna: Čistá a hygienická koupelna je to, na co hosté v hotelových pokojích kladou skutečný důraz. Většina dotázaných (62 procent) totiž považuje čistou koupelnu za důležitou vlastnost hotelového vybavení. Až s velkou ztrátou následovala velká, pohodlná postel (26 procent). Jak je vidět, právě zde, v hotelové koupelně, dokáže zkazit radost z pobytu mnoho rušivých vlivů. Pátrání po „bolestivých místech“ ve studii o hotelích zadané firmou KALDEWEI ukazuje, co hosty dokáže skutečně rozzlobit a které investice se pro hoteliéry skutečně vyplatí.

Nejlepší vizitka: Koupelna je číslo 1 v hotelovém pokoji
Fakt, že pro spokojenost hostů je nejdůležitějším rozhodovacím kritériem prostor, ve kterém stráví odhadem v průměru 6 až 30 minut za den, se zdá být těžko pochopitelný. Výsledky studie KALDEWEI o hotelích však hovoří jasně: Koupelna, jako místo, kde se lidé osvěžují, zkrášlují a zakončují svůj den, je podstatou úspěchu každého hotelu. Proto 95 procent dotázaných říká, že by si hotel s nehygienickou koupelnou znovu neobjednali. 21 procent dále uvádí, že z důvodu nedostatků v koupelně již alespoň jednou hůře ohodnotilo hotel na internetu. A dokonce více než jedna třetina (36 procent) dotázaných se na základě negativního hodnocení koupelny na internetu rozhodla pro jiný hotel.

Na prvním místě mezi „bolavými místy“: Nedostatečná hygiena v koupelně
Vlasy v odpadu, plíseň ve spárách nebo špinavá podlaha v koupelně: Nedostatečně čistou hotelovou koupelnu hodnotila převážná většina dotázaných jako „velmi rušivou“ nebo „poměrně rušivou“ (99 procent). Fleky od plísní na povrchu sprchy, koupací vany nebo umyvadla považovalo 98 procent za odpuzující. To jsou problémy, ke kterým – jak potvrzují hygienické výzkumy TÜV Rheinland – s řešeními ze smaltované oceli KALDEWEI ani nemusí dojít. Díky svému uzavřenému povrchu s tvrdostí skla jsou totiž smaltovaná umyvadla, vany a sprchy prokazatelně hygieničtější a snadněji se čistí, než akrylátové výrobky a dlážděné sprchy. Díky úpravě povrchu Perl-Effekt, kterou jsou sériově opatřena všechna umyvadla od KALDEWEI, nemají nečistoty a zbytky z mytí žádnou šanci, aby se usazovaly a tak zapříčinily vznik plísně.

Další rušivé faktory: Plíseň ve spárách, poškození promáčením a změny zabarvení 
Co by měli vědět všichni interiéroví architekti a projektanti: Hotely, které vsadily na dlážděné prostory pro sprchování, by měly být obzvláště na pozoru. Na 3. a 4. místě mezi rušivými faktory v hotelových koupelnách se dle studie umístily fleky od plísně ve spárách a u odtoku ze sprchy a rovněž poškození způsobená promáčením. Dále následoval nedostatečný proud vody a pomalé odtékání špinavé vody do odpadu, které může v mžiku způsobit malou potopu. Rovněž změny zabarvení a poškození koupelnového vybavení dokáží dle slov dotázaných zkazit náladu hotelových hostů. Přitom tomu lze poměrně snadno zabránit použitím extra plochých sprchových vaniček ze smaltované oceli, jako jsou ty od předního výrobce KALDEWEI. Ocel symbolizuje robustnost, zatížitelnost a tvarovou stálost. Sklo skvěle vypadá a je příjemné na omak, je odolné, snadno se udržuje a je hygienické. Jednoduše dokonalý materiál pro vysoké nároky hotelnictví.

Nedostatky v koupelně: Zkušenosti s nimi mělo již mnoho hostů
Přestože je koupelna tak důležitá pro úspěch hotelu, měl již každý druhý dotázaný host nepříjemné zkušenosti s nedostatky: 51 procent se při svém pobytu v hotelu setkalo s fleky od plísní ve spárách a 49 procent s nedostatečně čistou koupelnou. Na poškození koupelny způsobené promáčením se musela dívat přibližně jedna třetina (31 procent) hostů. To je o důvod víc pro architekty, projektanty a zadavatele zakázek, aby se u nových projektů a modernizací více soustředili na výběr kvalitních řešení pro hotelové koupelny.

Investice se vyplatí: Hosté jsou připraveni zaplatit více za hygienickou a dobře zařízenou koupelnu
Správně zvolená řešení pro koupelny jsou investicí, která se z dlouhodobého hlediska vyplatí, protože vybavení koupelny je vedle hygieny (95 procent) dle mínění více než poloviny dotázaných (56 procent) rozhodujícím kritériem při objednávání ubytování. 62 procent, tedy výrazná většina účastníků studie, by dokonce zaplatilo více peněz za hotel, pokud by jeho koupelny byly moderně a kvalitně vybaveny. Více než každý druhý (53 procent) je ochoten sáhnout hlouběji do peněženky, pokud budou v koupelnách instalovány výrobky s obzvláště hygienickými povrchy. Také téma udržitelnosti se již dostalo do povědomí hotelových hostů: Polovina dotázaných by dala přednost ubytování, které by dalo vale vybavení z plastů a namísto toho použilo přírodní, recyklovatelné materiály. Dle jmenované studie by 62 procent dokonce vydalo za takovýto pokoj více peněz.

„Jako partneři mezinárodního hotelnictví radíme investorům, architektům a hoteliérům po celém světě. Výsledky studie ukazují, že vytížení a s tím spojený úspěch hotelu lze optimalizovat smysluplnými investicemi. Naše řešení pro koupelny s dlouhou životností ze smaltované oceli KALDEWEI podložená 30letou zárukou vycházejí vstříc přáním hostů a díky tomu jsou výhodnou investicí do budoucnosti,“ říká Roberto Martinez, obchodní ředitel KALDEWEI.

 

Zdroj: Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG. Žádáme o zaslání kopie výtisku.

Text
docx  |  5 MB
Všechny obrázky
zip  |  9 MB
1_Kaldewei_Survey_Hotel_Fit-Out

121 KB

Aktuální reprezentativní průzkum institutu Forsa provedený v pověření KALDEWEI ukazuje preference hostů, pokud jde o vybavení hotelových pokojů. První místo zjištěného seznamu přání hostů obsadila s 62 procenty čistá a hygienická hotelová koupelna. S velkou ztrátou dále následovaly: Velká a pohodlná postel (26 procent), kvalitní vybavení (6 procent), velkorysé možnosti k sezení a odkládání věcí (2 procenta) a pestrá nabídka zábavy (1 procento).

Source: © KALDEWEI  |  1_KALDEWEI_Survey_Hotel_Fit-Out

2_Kaldewei_Survey_Hotel_Bathroom_Wishes

112 KB

Dle studie zadané KALDEWEI je pro hotelové koupelny absolutní nutností dokonalá čistota. Téměř všichni dotazovaní (95 procent) uvádějí, že by si hotel s nehygienickou koupelnou neobjednali znovu. Pro těsnou většinu (56 procent) je vybavení koupelny důležitým kritériem při rozhodování o volbě hotelu. A každý druhý účastník ankety by upřednostnil ubytování, které by, pokud jde o vybavení koupelen, dalo přednost přírodním, recyklovatelným materiálům před plasty.

Source: © KALDEWEI  |  2_KALDEWEI_Survey_Hotel_Bathroom_Wishes

3_Kaldewei_Survey_Problem_Areas_In_The_Hotel_Bathroom

99 KB

Téměř pro všechny dotázané (99 procent) je nedostatečně čistá koupelna rušivým faktorem číslo jedna. Stejně tak téměř všichni dotázaní hodnotili jako „velmi rušivou“ nebo „poměrně rušivou“ přítomnost fleků od plísně na povrchu sprchy, koupací vany nebo umyvadla (98 procent), ve spárách a u odtoku ze sprchy (97 procent). Těsně za výše uvedeným aspektem skončilo poškození koupelny způsobené promáčením (85 procent).

Source: © KALDEWEI  |  3_KALDEWEI_Survey_Problem_Areas_In_The_Hotel_Bathroom

4_Kaldewei_Survey_Hotel_Investments

144 KB

62 procent účastníků studie by zaplatilo více peněz za hotel, pokud by jeho koupelny byly moderně a kvalitně vybaveny. Více než každý druhý (53 procent) je ochoten sáhnout hlouběji do peněženky v případě, že budou v koupelnách instalovány výrobky s obzvláště hygienickými povrchy. Dle studie je navíc 62 procent dotázaných ochotno zaplatit více peněz za hotelový pokoj, který se zřekne vybavení z plastů a použije namísto toho přírodní, recyklovatelné materiály.

Source: © KALDEWEI  |  4_KALDEWEI_Survey_Hotel_Investments

5_Kaldewei_Nexsys
DIN A4
1 MB

Bezespárové, smaltované extra ploché sprchové vaničky jako KALDEWEI Nexsys nebo Conoflat nabízejí maximální ochranu před plísněmi a poškozením v důsledku promáčení. Ve sprše, kde nejsou spáry, nemohou vznikat žádné škody způsobené promáčením, ani nemůže růst plíseň na usazených zbytcích z mytí.

Source: © KALDEWEI  |  5_KALDEWEI_Nexsys

6_Kaldewei_Puro_The_Westin_Hamburg
> DIN A4
4 MB

Každý druhý účastník ankety pořízené KALDEWEI by upřednostnil ubytování, které, pokud jde o vybavení koupelen, dává přednost přírodním, recyklovatelným materiálům před plasty. Stále více hotelů proto sází na koupelnová řešení z hodnotné smaltované oceli KALDEWEI, výtečného spojení skla a oceli, které je 100procentně přírodní a recyklovatelné.

Source: The Westin Hamburg  |  6_KALDEWEI_Puro_The_Westin_Hamburg

7_Kaldewei_Puro
> DIN A4
3 MB

Téměř každý druhý účastník ankety (48 procent) si již někdy na recepci stěžoval na nedostatky v koupelně a více než třetina (36 procent) se na základě špatného hodnocení koupelny rozhodla pro jiný hotel. Přitom je tu jednoduchá možnost, jak z koupelny vyhnat špínu, vodní kámen a plísně. High-tech materiály jako smaltovaná ocel KALDEWEI jsou prokazatelně hygieničtější a lze je snadněji čistit než akrylátové výrobky a dlážděné sprchy. Díky Perl-Effektu, kterým jsou umyvadla od KALDEWEI sériově opatřena, navíc voda klouže po povrchu a unáší s sebou nečistoty i vodní kámen.

Source: © KALDEWEI  |  7_KALDEWEI_Puro